TEORİ
2
|
UYGULAMA
0
|
KREDİ
2
|
AKTS
3
|
1. Hafta | Sayılabilen, sayılamayan isimler, rica ve teklif bildiren soru kelimeleri + yiyecek ile ilgili kelimeler |
2. Hafta | Nicelik bildiren kelimeler ( A-An-Some-Any-Much-Many) + vücudun bölümleri ve kişileri tanımlama ile ilgili bazı sıfatlar |
3. Hafta | Geçmiş zaman (Was-Wasn’t/Were/Weren’t) + geçmiş zaman ile ilgili belirteçler |
4. Hafta | Geçmiş zaman (düzenli fiiller/olumlu, olumsuz,soru cümleleri ve kısa cevaplar) + Deyimsel Fiiller |
5. Hafta | Geçmiş zaman (düzensiz fiiller/olumlu, olumsuz,soru cümleleri ve kısa cevaplar) + Bileşik Sıfatlar |
6. Hafta | Karşılaştırma + dil eğitimi ile ilgili kelimeler |
7. Hafta | Bazı kalıplar ( Too + adjective / (not) as……as), aitlik zamirleri + hava ile ilgili kelimeler |
8. Hafta | Koşul cümleleri (First Conditional), when ve if bağlaçları + His bildiren sıfatlar |
9. Hafta | Şimdiki zamanın hikayesi ( olumlu, olumsuz,soru cümleleri ve kısa cevaplar) + Bazı fiil ve isimler |
10. Hafta | Geçmiş zaman ile şimdiki zamanın hikayesinin karşılaştırılması, when ve while bağlaçları + zarflar |
11. Hafta | Ever ve Never kelimeleri ile etkisi devam eden geçmiş zaman (Present Perfect) + Hayvan isimleri ile ilgili kelime çalışması |
12. Hafta | Just, Already, Yet kelimeleri ile etkisi devam eden geçmiş zaman (Present Perfect) + film türleri |
13. Hafta | For, Since kelimeleri ile etkisi devam eden geçmiş zaman (Present Perfect) + spor ile ilgili kelimeler |
14. Hafta | Sıfat Cümleleri (Who-Which-That-Where) + sıfatların cümle içerisindeki sıralaması |
15. Hafta | “Değil mi?” soru kalıbı + sağlık ile ilgili kelimeler |
Geçmişte belli bir anda nerede olduklarını ve ne yaptıklarını söyleyebilme, karşıdaki kişiye geçmişte belli bir anda nerede olduklarını sorabilme, kendi geçmişleri hakkında basitçe konuşabilme, çocukken en sevdikleri şeyler hakkında konuşabilme ve soru sorabilme. |
Karşıdaki kişiye question tag ( değil mi) kalıbını kullanarak soru sorabilme ve sorulan sorulara cevap verebilme. |
Sahip olduğu veya var olan nesnelerin miktarı hakkında konuşabilme. |
Karşıdaki kişiye bir şey yemesini veya içmesini teklif edebilme, ve karşıdaki kişiden bir şey yapmasını isteyebilme |
İki veya daha fazla nesneyi karşılaştırabilme ve üstünlüklerini ifade edebilme. |
Bir spor aktivitesini ne kadar süredir yaptığını söyleyebilme ve karşısındaki kişiye ne kadar süredir bir eylemi yaptığını sorabilme. |
Karşıdaki kişiye bir şart ya da bir eylem yerine geldiğinde nasıl hissedeceğini söyleyebilme. |
https://aduzem.adu.edu.tr/ |